err
Jaką ratę możesz płacić?
Ile chcesz pożyczyć?
Okres spłaty mies.
RRSO %
Kwota powyżej zł wymaga złożenia dodaktowych dokumentów potwierdzających wysokość osiąganych dochodów.
Formularz informacyjny

POMAGAMY – WYJAŚNIAMY

DLACZEGO WAŻNA JEST PIERWSZA WIZYTA W ODDZIALE?

  • P = Pomoc
  • O = Odpowiedzialność
  • W = Wiedza
  • E = Etyka
  • R = Relacja

Nasza platforma www.pomagamypozyczac.pl działa według najwyższych standardów etyki oraz społecznej odpowiedzialności. Dla nas ważne jest, aby długotrwała relacja i więź z naszymi klientami została zapoczątkowana w oparciu o wzajemne zaufanie i zrozumienie. Chcemy poznać naszych klientów i dać im możliwość poznać nas. Nasze wartości, które nazywamy ‘POWER’ inspirują nas do nieszablonowych działań i dlatego zdecydowaliśmy, aby pierwsza transakcja na naszej platformie, została sfinalizowana w wybranej przez Ciebie placówce.

CO SKŁONIŁO NAS DO TAKICH DZIAŁAŃ?

  1. Bezpieczeństwo i przeciwdziałanie wyłudzeniom

    W ramach wartości ‘P’ (pomoc) oraz ‘O’ (odpowiedzialność) chcemy zajmować pierwsze miejsce w zakresie bezpieczeństwa klienta, biorąc jednocześnie odpowiedzialność za każdą transakcję przeprowadzona na naszej platformie. Na rynku finansowym, zwłaszcza w okresie post-COVID-19, klienci są coraz bardziej narażeni na ryzyko wyłudzeń kredytów z wykorzystaniem ich danych osobowych. Przeniesienie ciężaru dużej części działalności ekonomicznej do internetu, spowodowało jeszcze większą aktywność grup przestępczych, skierowaną na kradzież tożsamości i wykorzystanie skradzionych danych osobowych w celu realizacji wyłudzenia. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo konieczna jest pierwsza wizyta w jednym z naszych oddziałów. Po spotkaniu oraz potwierdzeniu danych osobowych będziemy mogli udzielać kolejnych, już w pełni bezpiecznych, pożyczek. Dlatego, chcemy chronić każdego potencjalnego klienta i obywatela przed takim właśnie ryzykiem. Prosimy naszych klientów o wizytę w wybranej przez niego placówce, podczas zaciągania pierwszej pożyczki. Podczas wizyty zweryfikujemy tożsamość klienta oraz wykonamy wszelkie wewnętrzne procedury bezpieczeństwa według najlepszych praktyk rynkowych, aby upewnić się, że finalizując transakcję zachowujemy najwyższy standard bezpieczeństwa i odpowiedzialności, chroniąc każdego przed ryzykiem wyłudzenia.
  2. Transparentność i edukacja

    W ramach wartości ‘E’ (etyka) oraz ‘W’ (wiedza), chcemy się upewnić, że podczas pierwszej wizyty w oddziale klient:
    • w pełni rozumie warunki przygotowanej i zaakceptowanej przez nas oferty
    • zapozna się z naszą filozofią i zrozumie czym się różnimy od banków, pośredników finansowych oraz firm pożyczkowych
    • upewni się, że własne potrzeby zostały spełnione
    • przekona się, że jesteśmy transparentni, zwracając uwagę na najmniejsze ryzyka dla klienta
    Podczas wizyty, zwrócimy klientowi uwagę na wszystkie aspekty i warunki oferty kredytowej tak, aby upewnić się, że w przyszłości klient będzie mógł samodzielnie dokonać oceny każdej oferty kredytowej pod kątem spełnienia własnych potrzeb i zrozumienia wszelkich ryzyk. Edukacja i budowa wiedzy naszych klientów, stanowi jeden z celów nadrzędnych, który osiągamy, realizując pierwszą wizytę w wybranym przez klienta oddziale.
  3. Wzajemna inwestycja w przyszłość

    W ramach wartości ‘R’ (relacja), nie działamy ‘tu i teraz’. Jesteśmy gotowi ponieść niezbędną inwestycję i przeznaczyć dodatkowy czas na spotkanie z klientem. Podczas wizyty, pokazujemy wysokie standardy pracy naszych pracowników, w której budowa relacji i długotrwałej więzi od lat jest naszym wyróżnikiem. Podczas spotkania z klientem jesteśmy nastawieni na jego poznanie, zrozumienie jego potrzeb, rozmowę o osobistej sytuacji finansowej, ryzykach, ograniczeniach oraz obawach. Chcemy, aby nasi klienci pozostali z nami na długie lata. Po naszej stronie dołożymy starań, aby realizując naszą wizję ciągłego rozwoju, udoskonalać nasze produkty, procesy oraz jakość obsługi, wnosząc jednocześnie realną wartość ekonomiczną dla naszych klientów oraz całego społeczeństwa.