err
Jaką ratę możesz płacić?
Ile chcesz pożyczyć?
Okres spłaty mies.
RRSO %
Kwota powyżej zł wymaga złożenia dodaktowych dokumentów potwierdzających wysokość osiąganych dochodów.
Formularz informacyjny

POMAGAMY - WYJAŚNIAMY

www.pomagamypozyczac.pl - czyli najczęściej zadawane pytania

Platformę www.pomagamypozyczac.pl tworzą organizacje z wieloletnim doświadczeniem w obszarze finansowym, technologicznym oraz analitycznym. Połączenie tych kompetencji w ramach jednego, wspólnego przedsięwzięcia daje klientom unikalną szansę, uzyskania oczekiwanego poziomu jakości obsługi, szybkości obsługi oraz zakresu produktów finansowych zgodnego z ich potrzebami.

NASZE WARTOŚCI

  • P = Pomoc
  • O = Odpowiedzialność
  • W = Wiedza
  • E = Etyka
  • R = Relacja
  1. Czym jest platforma www.pomagamypozyczac.pl?

    Platforma www.pomagamypozyczac.pl została stworzona z myślą o budowie relacji win-win pomiędzy sektorem SKOK a klientem. Uważamy, że dostarczenie usług finansowych wiąże się z dużą odpowiedzialnością, wymagającą stałej edukacji oraz komunikacji w celu pokazania co klient powinien wiedzieć, aby unikać pułapek i podejmować najwłaściwsze dla siebie decyzje. Nasza Platforma to pokazanie, że sektor SKOK:
    • Bierze na siebie dużą odpowiedzialność w budowie bezpieczeństwa klientów oraz sektora finansowego.
    • Stawia na uczciwość oraz dostarcza produkty zgodne z potrzebami klientów pokazując zarówno „za”, jak i „przeciw” dla niektórych rozwiązań, pozostawiając podjęcie świadomej decyzji klientowi.
    • Podejmuje wysiłek organizacyjny w postaci współpracy wielu organizacji, działających od 25 lat na rynku usług finansowych.
  2. Dlaczego warto skorzystać z platformy www.pomagamypozyczac.pl?

    Chcemy zmienić istniejące praktyki rynkowe. Chcemy, aby pośrednik finansowy spełniał oczekiwaną rolę doradcy i konsultanta, który przede wszystkim stawia klienta w centrum uwagi dbając o jego interesy. Na naszej Platformie www.pomagamypozyczac.pl:
    • Dostawcy produktów finansowych nie konkurują pomiędzy sobą – brak konfliktu interesów, przejrzysta relacja i wspólna strategia organizacji z 25-cio letnia tradycją.
    • Edukacja klienta oraz dbałość o jego dobro jest w naszym centrum uwagi informowanie klientów o potencjalnych ryzykach i zagrożeniach ma dla nas najwyższy priorytet!
    • Stosujemy bezpieczne podejście do zasad oceny ryzyka – spójność w metodach oceny zdolności kredytowej klienta pomiędzy współpracującymi z naszą Platformą instytucjami finansowymi pozwala na dobór optymalnych i bezpiecznych rozwiązań dla klienta.
  3. Kto jest partnerem www.pomagamypozyczac.pl?

    Platformę tworzą organizacje z wieloletnim doświadczeniem w obszarze finansowym, technologicznym oraz analitycznym. Połączenie tych kompetencji w ramach jednego, wspólnego przedsięwzięcia daje klientom unikalną szansę, uzyskania oczekiwanego poziomu jakości obsługi, szybkości obsługi oraz zakresu produktów finansowych zgodnego z ich potrzebami. Szczegółowy opis partnerów.
  4. Jak skorzystać z centrum edukacji?

    Aby skorzystać z centrum edukacji zapraszamy do rejestracji na naszej platformie www.pomagamypozyczac.pl. Wszystkie materiały oraz publikacje edukacyjne znajdują się w Kompendium wiedzy.
  5. Jak jest różnica pomiędzy www.pomagamypozyczac.pl a firmami pożyczkowymi?

    Platformę www.pomagamypozyczac.pl tworzą organizacje sektora SKOK obecne od 25-ciu lat na Polskim rynku finansowym, które podlegają nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) oraz restrykcyjnym regulacjom prawnym. W odróżnieniu od nas firmy pożyczkowe nie podlegają takiemu nadzorowi finansowemu. Firmy pożyczkowe finansują portfel kredytowy poprzez prywatny kapitał własny. Model biznesowy firm pożyczkowych zakłada zatem konieczność generowania większych przychodów w portfelu kredytowym co znajduje odzwierciedlenie w wysokich cenach produktów pożyczkowych. Szczegółowo różnice pomiędzy nami a sektorem firm pożyczkowych opisujemy w artykule w naszym centrum edukacji Platforma – co odróżnia nas od firm pożyczkowych?
  6. Jak skontaktować się z www.pomagamypozyczac.pl?

    Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy sposób, za pośrednictwem formularza kontaktowego LINK do formualrza, e-maila, telefonu. Operatorzy naszego call center są dostępni codziennie w godzinach 8:00-22:00.
  7. Czy www.pomagamypozyczac.pl sprawdza moją wiarygodność kredytową?

    W myśl obowiązujących przepisów prawa, weryfikacja złożonego wniosku pożyczkowego musi opierać się o sprawdzenie wiarygodności kredytowej. Robimy to również ze względów bezpieczeństwa klienta, zapobiegając przyznaniu pożyczki której miesięczna rata spłaty, była by zbyt dużym obciążeniem finansowym dla klienta. Dzięki temu zapobiegamy tworzeniu spirali zadłużenia. Więcej na ten temat można przeczytać w naszym centrum edukacji w artykule – Spirala zadłużenia - jak nie wpaść w spiralę zadłużenia.
  8. Czy na www.pomagamypozyczac.pl dostanę ofertę bez sprawdzenia BIK?

    Działamy, jako najbardziej zaufany partner naszych klientów. W związku z tym naszym najwyższym celem jest ich bezpieczeństwo. Każdy wniosek pożyczkowy jest analizowany w oparciu o posiadaną przez klienta historię kredytową w Biurze Informacji Kredytowej. Robimy to, aby jak najlepiej dopasować prezentowaną naszym klientom ofertę pożyczkową do aktualnych możliwości spłaty zaciągniętych przez nich zobowiązań. Warto poznać swoją wiarygodność kredytową
  9. Czy mogę otrzymać pożyczkę pracując za granicą?

    Tak. Pożyczka jest dostępna dla osób, uzyskujących dochody pracując poza granicami Polski.
  10. Czy to że pobieram 500+ wpłynie pozytywnie na decyzje kredytową?

    Środki finansowe z programu 500+ nie są traktowane jako główne źródło dochodu, ale mogą stanowić dodatek wpływający pozytywnie na ocenę kondycji finansowej.
  11. Czy mogę otrzymać pożyczkę prowadząc własną działalność gospodarczą?

    Tak, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mogą wnioskować o pożyczkę na naszej Platformie www.pomagamypozyczac.pl.
  12. Jak złożyć wniosek o pożyczkę?

    Jeżeli chcesz złożyć wniosek kredytowy, możesz to zrobić osobiście, za pośrednictwem strony internetowej www.pomagamypozyczac.pl. Proces wnioskowania został zaprojektowany w przejrzysty sposób, dlatego złożenie wniosku jest bardzo proste. W przypadku występowania jakichkolwiek problemów wspierać Cię będzie nasze call center – 58 782 80 59.
  13. W jakich godzinach mogę złożyć wniosek o pożyczkę?

    Wniosek o pożyczkę na www.pomagamypozyczac.pl możesz złożyć przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  14. W jakim celu podaję informacje we wniosku pożyczkowym?

    Informacje podawane przez Ciebie we wniosku pożyczkowym wykorzystywane są w celu określenia Twojej zdolność kredytowej. Pomoże nam to, w przygotowaniu oferty dopasowanej do Twoich potrzeb i możliwości.
  15. Kiedy otrzymam informację czy dostanę pożyczkę i na jakich ona będzie warunkach?

    Informację o przyznaniu pożyczki otrzymasz niezwłocznie po przeprowadzeniu weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku pożyczkowego. Zajmie nam to około 1 minuty. Warunki pożyczki zależeć będą od wyniku przeprowadzonej weryfikacji.
  16. Kiedy i w jaki sposób zostanę poinformowany o decyzji kredytowej?

    Decyzję kredytową poznasz w około minutę po poprawnym złożeniu wniosku pożyczkowego. Decyzję tę wyświetlimy Ci na www.pomagamypozyczac.pl. Jeśli do przeprowadzenia analizy wniosku, niezbędne będą jakiekolwiek dodatkowe informacje – poinformujemy Cię o tym niezwłocznie.
  17. W jaki sposób podpisuję umowę pożyczkową?

    Dla Państwa bezpieczeństwa oraz bezpieczeństwa Państwa danych, umowę pierwszej pożyczki otrzymanej za pośrednictwem www.pomagamypozyczac.pl podpiszą Państwo w wybranej placówce SKOK. Kolejne pożyczki będzie można zawierać już online za pośrednictwem internetu lub w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym call center.
  18. Gdzie i w jaki sposób odbiorę moją gotówkę?

    Gotówkę otrzymaną z pierwszej pożyczki, odbiorą Państwo zaraz po podpisaniu dokumentów pożyczkowych w wybranej w trakcie procesu wnioskowania placówce SKOK.
  19. Dlaczego powinienem przy pierwszej pożyczce udać się po odbiór gotówki do placówki?

    Naszym głównym celem jest bezpieczeństwo naszych klientów. Wizyta w oddziale dla pierwszej pożyczki jest niezbędna aby zabezpieczyć klienta przed możliwą próbą wyłudzenia pożyczki z wykorzystaniem skradzionej tożsamości. Stawiamy również nacisk na aspekty edukacji finansowej. W trakcie wizyty w placówce nasz doradca wyjaśni wszystkie aspekty związane z zaciąganiem zobowiązania, aby kolejna pożyczka mogła zostać już udzielona w pełnym procesie online.
  20. Kiedy i w jaki sposób mam spłacać pożyczkę?

    Każde zaciągnięte zobowiązanie kredytowe, należy spłacać zgodnie z ustalonym z kredytodawcą harmonogramem spłat. Spłat należy dokonywać na wskazany w umowie numer rachunku bankowego. Nasz doradca w oddziale, udzieli wszelkich informacji w tym zakresie w trakcie Państwa wizyty.
  21. Czy mogę odstąpić od pożyczki?

    Zgodnie z naszymi wartościami, istotny jest dla nas obszar edukacji i bezpieczeństwa klienta. Dlatego jeśli zapisy w umowie budzą jakiekolwiek wątpliwości lub są niezrozumiale, zawsze można poprosić o ich wyjaśnienie pracownika naszych placówek. Jeśli nadal nie będziesz rozumieć zasad działania i obsługi produktu, masz prawo do odstąpienia od jego umowy w ciągu 14 dni od jej zaciągnięcia.
  22. Co zrobić jeśli nie mogę poradzić sobie z terminową spłatą pożyczki?

    Jeśli występują jakiekolwiek problemy z terminowością spłaty zaciągniętego zobowiązania pożyczkowego, prosimy o jak najszybszy kontakt ze SKOK w którym pożyczka została zaciągnięta.
  23. Jak złożyć wniosek o kolejną pożyczkę?

    O każdą kolejna pożyczkę możesz ubiegać się składając wniosek na naszej Platformie www.pomagamypozyczac.pl.
  24. Czy biorąc kolejną pożyczkę muszę udać się do placówki?

    Nie ma konieczności udawania się do placówki w celu zaciągnięcia kolejnej pożyczki. Wizyta była konieczna jedynie przy zaciąganiu pierwszej pożyczki, dla zapewniania najwyższego poziomu bezpieczeństwa naszych klientów.
  25. Kto jest administratorem moich danych osobowych?

    Informacje odnośnie administratorów danych osobowych można odnaleźć w Polityce Prywatności oraz Regulaminie.
  26. Czy i w jaki sposób mogę zmieniać swoje dane osobowe?

    W trosce o bezpieczeństwo, na Platformie użytkownik może edytować wyłącznie imię i nazwisko.
  27. W jaki sposób zabezpieczone są moje dane osobowe?

    Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz europejskiego. W tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tj. Rodo. Ponadto wszystkie dane systemu są chronione przez zaawansowane zabezpieczenie programowe i sprzętowe, a podczas przesyłania ich komunikacja jest szyfrowana.